sobota, 26 lutego 2011

Stop dreaming, it's in your blood!


"Hold my head underwater
Too much love for my father
Close your eyes, we won't stop breathing
Close your eyes, I can't stop screaming
This is your baptism
And you can't forgive them
This is your baptism
And you can't forgive them

Touching in the past

A rhythm saved till last
Stop dreaming, it's in your blood
I'm choking, I don't know much
This way I can see it, I love us, believe it
We're touching, we're seeing"

Uwielbiam ten psychodeliczny klimat. Nastraja mnie w taki sposób w jaki chcę w danym momencie. Ha!
Obecnie próbuję się nacieszyć samotnością, moim kochanym łóżkiem, spaniem z psem, który grzeje lepiej niż grzejnik. Ciszą i spokojem, którego mi brakowało. Nie wyzdrowiałam do końca, ale cóż. Trzeba wracać i nadrabiać zaległości. Właśnie uświadomiłam sobie, że mam około 7 jedynek, które w jakiś sposób muszę poprawić. Supaaaah.
Mimo wszystko większe zaległości mam chyba w życiu niż w szkole.
* razem ze Stevem jesteśmy psychofanami CC <3 jak dobrze wiedzieć, że istnieją jeszcze tacy ludzie jak on!




1 komentarz: